23948sdkhjf

Her er eksemplerne: Restauratør har fået nok af uopdragne gæster

Lokal restauratør kommer med mange eksempler på overraskende adfærd blandt stedets gæster

De indleder selv høfligt i deres henvendelse til gæster, som opfører sig uopdragent.

- Kære gæster, vi har i den seneste periode haft flere episoder, hvor vores gæster ikke har behandlet vores fantastiske personale med den nødvendige respekt, lyder det fra D'Wine Bar i Algade i Aalborg på stedets facebook-side.

Her gives der eksempler på overraskende adfærd blandt stedets gæster:

- Der bliver ikke lyttet til personalets anvisninger, der bliver knipset af dem, folk bliver klappet i bagen, der bliver råbt efter dem, og sågar har vi oplevet, at gæster har nægtet at forlade vores vinbar ved lukketid, selv om de er blevet bedt om det, og her må vi trække en klar grænse, skriver vinbaren.

- Ingen er endnu døde af at vente 5 min. på et glas vin eller en drink – og det giver da under ingen omstændigheder vores gæster ret til at være ubehagelig overfor vores skønne personale, tilføjes det.

I opslaget understreges det, at ejer og ledelse altid står på personalets side.

- Trusler om at man kontakter ejeren eller andre ting for at få ens vilje trumfet igennem har ingen gang på jorden og slet ingen effekt. Det er nu engang sådan, at vores personale suverænt træffer alle afgørelser, når de er på arbejde, da det sker efter vores anvisninger, slås det fast.

Med tilføjelsen:

- God opførsel er noget, vi forventer af alle, og vi vil ikke acceptere, at vores personale føler sig krænket og går ud og græder i baglokalet! Det her handler ikke om WOKE, krænkelseskulturen eller noget andet. Det er ganske simpelt et spørgsmål om pli! Vores gæster er voksne mennesker – så hvis I ikke vil opføre jer således, så find et andet sted at gå hen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.058